Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Το τίμημα της ομορφιάς!

Το τίμημα της ομορφιάς!



Γνώρισα μια πραγματικά πανέμορφη κοπέλα πριν λίγες μέρες. Μου ζήτησε να της μάθω να φτιάχνει  την πιο αποτελεσματική κρέμα για μάτια και πρόσωπο ώστε να διατηρήσει τη νεότητά της και την ομορφιά της. 
Την ώρα που ξοδέψαμε μαζί, μου περιέγραφε με πολύ μεγάλη υπερηφάνεια τις σχέσεις της με  τους πιο επιφανείς άντρες της Θεσσαλονίκης (αν ανοίξω το στόμα μου καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει!!) αλλά και τα πανάκριβα δώρα που της έκαναν. 
Κάποια στιγμή ανέφερε όμως ότι νιώθει πως φεύγει η ζωή μέσα από τα χέρια της και ότι φοβάται πολύ τα σημάδια που αφήνει ο χρόνος πάνω της. Δεν είχαμε να συζητήσουμε κάτι άλλο εκτός από το θέμα της ομορφιάς της και των αντρών της. 
Για πρώτη φορά ευχαρίστησα τη μάνα μου που δε με έκανε και πολύ όμορφη, επιβράβευσα τον εαυτό μου που δεν είχα ποτέ (ή σχεδόν ποτέ) αυτή τη ματαιοδοξία και θυμήθηκα τα λόγια του Ίρβιν Γιάλομ στη "Θεραπεία του Σοπενάουερ": 
"Η πραγματικά όμορφη γυναίκα τόσο συχνά τιμάται και ανταμείβεται αποκλειστικά για την εμφάνισή της, ώστε καταλήγει να παραμελεί την ανάπτυξη άλλων μερών του εαυτού της. Η αυτοπεποίθηση και το αίσθημα της επιτυχίας είναι μόνο επιφανειακά. Και μόλις αρχίσει να μαραίνεται η ομορφιά της, συνειδητοποιεί ότι έχει ελάχιστα να δώσει. Δεν έχει αναπτύξει την τέχνη ούτε να είναι ενδιαφέρουσα ως άνθρωπος ούτε να ενδιαφέρεται για τους άλλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου