Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Ατάκες του Αρκά!



-Κάνε την προσευχή σου και κάθισε να φας! 
-Τόσο άσχημα ε; 
-------------------
Συνταγή για ψαρόσουπα: όσο βράζει κάνεις παθιασμένο sex και στο τέλος ταΐζεις τον εξαντλημένο γάτο για να πάρει δυνάμεις και να ξανακάνεις sex μαζί του!
-------------------
Στο σκάκι μετράμε 8 στρατιώτες, 2 αξιωματικούς, έναν βασιλιά. Αυτό θα πει ευτυχία! Η βασίλισσα είναι το μόνο θηλυκό ανάμεσα σε 11 αρσενικά και δε μετρώ και τα άλογα! Αυτή η λυσσάρα έχει πάρει όλη τη φρουρά μπροστά στα μάτια του άντρα της!
-------------------
-Έχω μια σεξουαλική φαντασίωση με 14 μπαλάκια, τη λέω "Η Χιονάτη". Έχω πολλές και για να τις θυμάμαι τις έχω χωρίσει σε κατηγορίες. Έχω π.χ. τις εξωτικές όπως αυτή που ναυαγώ με 40 αρσενικά σε ένα έρημο νησί του Ατλαντικού. Έχω τις επιστημονικές, όπως αυτή στην καρέκλα του οδοντιάτρου και τις θρησκευτικές, όπως αυτή με τον γίγαντα.
-Γιατί είναι θρησκευτική αυτή;
-Γιατί όταν γδύνεται λέω: Ω Θεέ μου!!!
-------------------
Νομίζω ότι θα τρελαθώ, θα με πάνε σηκωτή στο τρελάδικο, θα με δέσουν με λουριά και τα βράδια θα έρχεται αυτός ο ασυνείδητος αλλά πανέμορφος νοσοκόμος και θα ασελγεί πάνω μου!
-------------------
Δεν είναι κι άσχημα στο νεκροταφείο. Ρομαντική ατμόσφαιρα, λουλούδια, κεριά...γι΄ αυτό δεν το κουνάει κανείς από κει!
-------------------
-Έχω παρακράτηση υγρών. 
-Πόση παρακράτηση πια, ούτε φράγμα να ήσουνα!
-------------------
-Το παιδί μου θα γινόταν σπουδαίος γιατρός!
-Χειρουργός.
-Γιατί;
-Για να φοράει μάσκα. Αλλά καλύτερα οξυγονοκολλητής για να φοράει μεγαλύτερη μάσκα. Το βέβαιο είναι ότι αν θα γινόταν ηθοποιός θα έπαιζε σε θρίλερ!
-------------------
Πες της να κοιτάζει λίγο τον εαυτό της....όχι σε καθρέφτη όμως!
-------------------
Αυτά δεν είναι γυαλιά, υαλότουβλα είναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου